2007年6月27日水曜日

マーク・ノウルズもブログる

選手の好きな曲を入場行進曲にするのは、私も賛成!

で、そう、私も1人でいるノウルズを遠くから見てツルちゃんだとカンチガイしたことあり。それも1回でなく・・・。(その逆はないんだけど) 
ツルちゃんとノウルズがダブルスを組んでブライアンズと試合するところを見てみたいなあ。


これがノウルズ・・・のはず。「あ、ツルちゃんが来た」と思ってシャッターを切ったわたしでした。。
IMG_3424_2.JPG







I think if they played some music for my entrance into a match, I'd go with Walk Like a Champion by Buju. They do play entrance music at a couple of events and I find it interesting to see who goes with the Opera and showtunes.
One last funny thing that I notice happening more and more - especially at Grand Slams. I'm being mistaken for the king blogger Dmitry Tursunov and vice versa. We do look similar I guess, but he told me that fans have been congratulating him on winning the French Open doubles title. Even the press has asked to interview him thinking he was me. I don't think anyone is going to mistake my blog for his though. Maybe I'll get him to play doubles with me at some point - we can play the Bryan bros and then nobody will be able to tell anybody apart.
 blog it

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

金髪のくるくる髪で確かに似てますよね。パリの観戦仲間の一人、某M君はマークファンなので、ベルシーで初めてツルちゃんを“発見”した時、とても嬉しそうでした(笑)

れいこ さんのコメント...

ツルちゃんにとっては迷惑(!?)そうな話ですね。某M君、なかなか良い性格をしてるようで・・・(笑)

匿名 さんのコメント...

ははは、でも今の所ツルちゃんに接近していないみたいだから、まだご迷惑はおかけしていないものと。
マーク現役のうちは大丈夫でしょう(笑)